parcham جهش تولید با مشارکت مردم

 

نام و نام خانوادگی :دکتر زهرا سلیمان میگونی

سمت:  سرپرست بیمارستان بنت الهدی

تخصص : جراح و متخصص زنان زایمان و نازایی

شماره تماس :05832236551 داخلی 116

ایمیل سازمانی : s.smeygoonii@ nkums

سابقه کار : 2سال

 

شرح وظایف : 

  1. -       کسب خط مشئ و دستور العمل های لازم از سرپرست مربوطه
  2. -        نظارت و سرپرستی در مورد انجام امور درمان بیماران توسط پزشکان معالج بر اساس مقررات و ضوابط تدوین شده در این مورد
  3. -       نظارت در مورد انتخاب پزشکان همکار بیمارستان بر اساس ضوابط و مقررات تدوین شده و سعی در تامین کادر پزشکی و غیر پزشکی مورد نیاز طبق برنامه های درمانی و نوع فعالیت بیمارستان
  4. -       سرپرستی و اظهار نظر در مورد تهیه آئین نامه و دستورالعمل های مورد نیاز بیمارستان و نظارت بر انجام و اجرای آنها
  5. -        سرپرستی و ایجاد هماهنگی در مورد ارائه خدمات درمانی توسط گروه پزشکی بیمارستان
  6. -        شرکت در جلسات شورای پزشکی به منظور بررسی مسائل درمانی و واحد های پاراکلینیکی بیمارستان
  7. -        ایجاد کمیته های لازم بیمارستانی, انتخاب افراد هر کمیته با همکاری سایر مسئولین و نظارت بر حسن اجرای وظایف
  8. -        مطالعه گزارش کمیته های مختلف بیمارستان و سعی و اهتمام در مورد رفع مشکلات و نواقص موجود در هر مورد
  9. -       بررسی و نظارت بر حسن اجرای وظایف و خدمات درمانی و پاراکلینیکی.
  10. -     نظارت بر امور مالی, تهیه بودجه سالانه و ثبت هزینه و درآمدهای بیمارستان طبق برنامه های پیش بینی شده.
  11. -    نظارت و سرپرستی کلی بر حسن اجرای امور اداری و خدمات بیمارستان
  12. -    اقدام لازم در مورد استخدام, اخراج, تشویق و یا تنبیه کارکنان شاغل بیمارستان بر اساس مقررات مربوطه
  13. -     اقدام در مورد مکاتبات و مسائل بیمارستان با مراجع رسمی و سایر موسسات به عنوان نماینده و مسئول بیمارستان در حدود اختیارات تفویضی
  14. -    نظارت و سرپرستی در مورد خدمات کادر پرستاری و رفع مشکلات موجود با نظر مسئول مربوطه
  15. -    تهیه گزارش های متناوب از فعالیت های بیمارستان و سایر امور جاری در مورد خدمات درمانی, بهداشتی, اداری, مالی و ارائه هرگونه پیشنهاد در جهت رفع نواقص کلی گسترش بیمارستان به مقامات مسئول
  16. -    نظارت بر ارزشیابی کارکنان بیمارستان به منظور بهبود کیفیت خدمات درمانی و سایر خدمات
  17. -    انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری از طرف سرپرست مربوطه ارجاع می گردد.
  18. -    تهیه گزارش از فعالیت ها, مشکلات و پیشرفت ها جهت سرپرست مربوطه
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید